نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

نازنین زهرا

مامان میکروبها چی میگن ؟!

1392/9/15 1:30
نویسنده : مامانی
370 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین زهرا  یه دوست خیالی داره به اسم ( می می نی ) می می نی   ( یه میمون کوچولوی شیطون ) شخصیت کتاب داستانهاییه که من از 6 ماهگی نازنین براش می خرم ، و تقریبا حضور دایمی تو خونه ما داره  ! چشمک هر وقت که نازنین کاری رو که من ازش می خوام  رو  بخواد انجام بده  سریع می می نی پیداش میشه تعجب و نازنین فورا میگه مامان می می نی چی میگه من مثلا دستام و شستم !لبخند منم باید بگم آفرین دخترم تشویق می می نی میگه نازنین چطوری دستاش و شست من بلد نیستم ؟!سوال اونوقت دخترگلم شروع میکنه به پز دادن که من بلدم فلان کار و بکنم  و می می نی  که به حرف مامانش گوش نمی ده !مژهاز خود راضی خلاصه می می نی بعضی وقتها دشمن نازیه و بعضی وقتا هم دوست عزیزشه تعجب تازگیها هم از وقتی بهش سخت میگیرم که دستاش و به دهنش نزنه چون میکروبها میرن تو دهنش قهر میکروبها  تقریبا تمام وقت دشمن خونی نازنین شده اند!( البته بعد از کلی سوال در مورد اینکه میکروبها چه رنگیند؟  و خونه شون کجاست ؟ )!لبخند و می می نی بیچاره نجات پیدا کرده و تقریبا دوست عزیزش شده !نیشخندچشمک حالا دیگه هر کاری که میکنه میگه مامان میکروبها  چی میگند ؟سوال و من بیچاره باید دقیقا بر عکس اون کاری رو که ازش می خوام و از زبان میکروبها بگم ! نیشخند تا نازناز خانم ما برای اینکه لج اونها رو دربیاره سریع بره سراغ اون کار چشمک البته روش خوبیه برای من لبخندچون که حالا دیگه دختر نازم از لج میکروبها هم که شده سریع می ره دستشویی ! آخه میکروبها بهش میگن :نازنین نری دستشویی ها تو خونتون جیش کن ، فرشتون و کثیف کن !نیشخندودخترم سریع با عصبانیت داد میزنه : نه!!!!عصبانیو می دوه به طرف دستشوییزبان از خود راضی مسواکش رو زودتر میزنه ! آخه میکروبها بهش میگن : نازنین مسکواک نزنی ها ، بزار دندونات سیاه و کثیف باشند ! عصبانیشیرش رو خوب می خوره تا قویتر شه آخه میکروبها بهش میگن : نازنین شیرت رو نخوری ها !تا ضعیف بمونی ما قویتر باشیم ! عصبانیو خلاصه میکروبها فعلا همکار فعال من تو تربیت دخترم شده اند .چشمکنیشخند

   ني ني شكلك                                         ني ني شكلك                                      ني ني شكلك                                                                                 

                                                                                                                        

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خواب گو
15 آذر 92 9:04
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم. پاسخ : مرسی