نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

نازنین زهرا

شعرهای نازی

1392/9/22 19:06
نویسنده : مامانی
652 بازدید
اشتراک گذاری

شعرهایی که نازنین تو مهد امسال یاد گرفته :

 

یک خانه داریم مانند گلدان               گلهای خانه بابا و مامان

من دوست دارم پروانه باشم             فرزند خوب این خانه باشم

دایم بگردم اینجا و آنجا                     دور و بر ان گلهای زیبا

 

من یک کتاب دارم              پر از گل و ستاره

 یک خانه عروسک             هزار تا قصه داره

کتاب خوشکل ما                قصه میگه برامون

قصه  مادربزرگ                  توشبهای زمستون

هر کی کتاب می خونه         باید اینو بدونه

کتاب براش همیشه            یه دوست مهربونه

شعر ویژه ماه محرم :

حسین که شاه دین است                 امام سومین است

تو کربلا شهید شد                           تربت او شفا شد

وقتی که آب می خورم                      به او سلام می کنم

 

سلام به فصل پاییز               به فصل باغ عریان

به فصل زردی گل                به فصل باد و طوفان

سلام به مهر و آبان              به ماه سرد آذر

به فصل خوب پاییز               سلام ،سلام بسیار

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)