نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

نازنین زهرا

نازنینم آدم ....

1392/9/27 20:59
نویسنده : مامانی
441 بازدید
اشتراک گذاری

پس از آفرینش آدم، خدا گفت به او...نازنینم آدم ... با تو رازی دارم ... اندکی

پیشتر آی... آدم آرام و نجیب آمد پیش ... زیر چشمی به خدا مینگریست ...

محو لبخند غم آلود خدا ... دلش انگار گریست ... نازنینم آدم ...(قطره ای اشک

ز چشمان خداوند چکید ) یاد من باش که بسی تنهایم ... بغض آدم ترکید ....

گونه هایش لرزید ... . به خدا گفت ... من به اندازه ی گلهای بهشت ... نه... به

 اندازه ی عرش ... نه ... به اندازه ی تنهایی ات ای هستی من ...دوست دارت

هستم ... آدم کوله اش را برداشت ... خسته و سخت قدم برمیداشت ...

راهی ظلمت پرشور زمین ... طفلکی بنده ی غمگین ... آدم .. در میان لحظه ی

 جانکاه هبوط ... باز از خدا شنید که گفت ... نازنینم آدم ... نه به اندازه ی

تنهایی من ... نه به اندازه ی عرش ... نه به اندازه ی گلهای بهشت... که به

اندازه ی یک دانه ی گندم فقط یادم باش ... نازنینم آدم نبری از یادم ؟؟؟!!

Gifs Animés anges 142Gifs Animés anges 145

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)