نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

نازنین زهرا

دخترم عاشق گارفیلده!

1392/10/10 17:33
نویسنده : مامانی
434 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم این هفته مریض شده و گلوش ورم کرده بود ناراحتشنبه بردیمش پیش دکتر وبعدش هم باید می موند تو خونه تا زودتر حالش بهتر بشه آخباباش مجبور شد تو خونه بمونه و مراقبش باشه چون که من تقریبا همه مرخصی هام رو گرفته ام  متفکرنازنین گلم هم با وجود تب و بی حالی خمیازهتا می تونست با بابایی کارتون دیدچشمک  اونم فقط کارتون گارفیلد نیشخندفکر کنم تو این چند روزه پنجاه بار سی دی این کارتون رو گذاشته و باباش رو هم مجبور کرده که باهاش بخوابه و نگاه کنه! نیشخندتازه یه جمله ای هم ازش یاد گرفته  هیپنوتیزمدیروز به باباش داشت می گفت : بابا.... بابا....دارم باهات فارسی حرف می زنم ...گفتم نه ...نون....هه...می فهمی ؟ هیپنوتیزم(یادم می آد دقیقا عین همین جمله رو از این کارتون شنیدم وقتی که تو آشپزخونه مشغول بودم و اونها داشتند می دیدنش  ! ابله) امروز خدا رو شکر حالش رو به بهبودیه ولی بازم باید مراقبش باشیم چون شبها تبش زیادتر میشه امیدوارم که زودتر دختر گلم خوب خوب بشه prayingو همه بچه ها همیشه شاد و سرحال باشندقلب

валентинов день

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)