نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

نازنین زهرا

دوستی

1393/7/24 16:34
نویسنده : مامانی
386 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب نازنین اومد با من نماز بخونه , بعد از نماز بهش گفتم دخترم با خدا جون حرف بزن و هرچی دلت می خواد بهش بگو تا بهت بده

نازنین : مامان چرا خدا بی بی سارینا رو مردونده ؟ عصبانی( سارینا دختر همکارمه که نازنین خیلی دوستش داره و هم سنشه )چرا خاک روی اون ریخته ؟!عصبانی

من : کی گفته مامان جون ! تعجب

نازنین : سارینا میگه ....تازه بی بی برای سارینا پرتقال پوست می کنده محبت سارینا دلش برای بی بی تنگ میشه خودش گفته غمگین

من : دخترم همه آدمها یک روزی باید برند پیش خدا جون , بی بی هم الان رفته پیش خدا تو بهشت اونجا خیلی قشنگه مامان محبت

دخترم به درد دلهای کودکانه سارینا گوش داده و ناراحت شده بود محبت

 

از مامان سارینا پرسیدم فهمیدم بی بی همون مادربزرگ همکارمه که سال گذشته به رحمت خدا رفته بود و سارینا بعد از گذشت یکسال هنوز ناراحت از مرگش بوده و ذهن کودکانه اش هنوز با مفهوم نااشنای مرگ و نبودنش دست و پنجه نرم می کرد غمگین

همکارم  خانم حسینی و سارینا چند روز دیگه برای همیشه از پیش ما می روند غمگین اونها دارند برمی گردند به تهران شهر خودشون آرامو لی مطمئنم که نازنین حتما از رفتن سارینا ناراحت خواهد شد غمگین و مدام با چراهایی که تازگیها ورد زبانش شده و در پایان همه جوابهایم دوباره با یک چرای دیگر کلافه ام می کند , بیچاره ام خواهد کرد دلخور امیدوارم خانم حسینی و سارینا و محمد مهدی بچه های نازش و همسر محترمش زندگی شاد و سعادتمند و پر از موفقیتی داشته باشند و در هر جا هستند سالم و تندرست باشند محبتبای بای دلم براشون خیلی خیلی تنگ خواهد شد غمگین

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (4)

زندگی از آ...تا...ی
25 مهر 93 12:22
سلام مامی آموزش آشپزی، شیرینی پزی، عروسک دوزی، ساخت جواهرات، آرایش و مدل و مو، داستان کودک و نکات روانشناسی و صدها مطلب جالب و خنده دار رو می تونید در سایت زندگی از آ...تا...ی ببینید. فقط قبل از ورود به سایت کارهاتون رو انجام بدید، غذاتون و هم بپزید، نی نی رو هم از مهد بیارین، چون معلوم نیست کی از سایت بیاید بیرون، بس که جالبه مطالبش.
مامان ریحانه
18 آبان 93 10:31
سلام عزیزم ممنون که به وبم سر زدی ماشالله دختر ناز و شیرین زبونی داری همه ی نازنین زهرا ها شیرین زبونند خدا همه ی کوچولوها خصوصا نازنین زهرای نانازه شما رو حفظ کنه بوس از طرف من برای نازنین گل مرسي عزيزم همچنين نازنازي شما رو
مامان ریحانه
26 آبان 93 1:12
عزیزم من شما رو لینک کردم و به دوستان خود دوست مهربونه دیگه ای اضافه کردم متشكرم از لطفتون منم شما رو لينك كردم
مامان پارسا
30 بهمن 93 17:59
_░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██___██████ ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██ ██▓▒░_______________░▒▓██ _██▓▒░______________░▒▓██ __██▓▒░____________░▒▓██ ___██▓▒░__________░▒▓██ ____██▓▒░________░▒▓██ _____██▓▒░_____░▒▓██ ______██▓▒░__░▒▓██ _______█▓▒░░▒▓██ _________░▒▓██ _______░▒▓██ _____░▒▓██