نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نازنین زهرا

نازنین گل من

1392/2/10 17:53
نویسنده : مامانی
323 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه گذشته یعنی ٦ اردیبهشت ٩٢ دخترم دچار استفراغ شد و با وجود اینکه بردیمش اورژانس بیمارستان و آمپول ب٦ بهش تزریق کردند بازهم بالا آوردنش ادامه داشت ناراحتشب خیلی بدی بود من و باباش تاصبح بیداربودیم و مواظبش تا تب نکنه و بالا نیاره استرسصبح که شد بردیمش پیش متخصص اطفال و آقای دکتر هم تشخیص دادند که باید بستریش بکنیم چون که دیروز به دارو جواب نداده و آب بدن بچه هم کم شده !خیلی خیلی وضع بدی داشتیم نگرانآخخلاصه بعد از کلی دنبال کارای بستری رفتن باباش ،بردیمش بخش اطفال و دختر نازنینم موقع زدن آمپول سرم تو دستش انقدر گریه کرد و مامانی مامانی گفت که دلم از جا کنده میشد وکلی گریه کردم  واون چند دقیقه ای که بیرون در منتظر بودم بدترین لحظات عمرم بود  niniweblog.comخلاصه نازنینم بستری شد niniweblog.comو همه اش هم گریه ! هر پرستاری که وارد میشد میزد زیر گریه ! اونجا من فهمیدم که پدر و مادر بودن واقعا سخته متفکر اصلا نمی تونستم طاقت بیارم گریه های دخترم را و ازاینکه واقعا هیچ کاری هم نمی تونستم بکنم عذلب می کشیدمniniweblog.comنازنین زهرا خانم ما از صبحشنبه  تاساعت ٤ بعد از ظهر یکشنبه تو بیمارستان بستری شد و بعدش هم من دو روز مرخصی گرفتم تا تو خونه مراقبش باشم که حالش کاملا خوب بشه قلبراستی الان من تو مرخصی ام و دخترم هم تو خواب نازه خوابساکتفقط یه ویروس کوچولو باعث اینهمه ناراحتی شده بود !بهرحال در کل هفته خیلی بدی داشتیم ناراحتو آرزو میکنم که هیچ بچه ای هیچ وقت دچار مریضی نشه حتی جزئی قلبوهمه پدر مادر ها شاهد شادی کودکانشان باشندniniweblog.com

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رباب اشکاری
19 مهر 92 20:36
باسلام امیدوارم خداوند شما وخانواده تان راحفظ کند دخترت را ببوس .




مرسی عزیزم و همچنین شما .