نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

نازنین زهرا

مهد کودک ستارگان

1392/9/18 21:16
نویسنده : مامانی
1,029 بازدید
اشتراک گذاری

ماچدخترم هفت ماهش که تموم شد گذاشتمش مهد کودک ستارگان ناراحت سخت ترین لحظات زندگیم اولین روزی بود که طفلکم را توی مهد سپردمش به خانم کهنسال و با تمام اندوهم رفتم به محل کارم ناراحت خانم کهنسال معاون مهد نازیه و فوق العاده خانم مهربونی هستند قلب اون روز از ساعت ٧ تا ١٢ شاید ١٠ باری بهشون زنگ زدم ! به من زنگ بزنآخه خیلی نگران بودمنگران خیلی سخته بچه ای که برای داشتنش خیلی سختی کشیده باشی رو از خودت بتونی دورش کنی !منتظر خلاصه با همه دلواپسی هاش اون روز کاری من تموم شد ودخترم رو از مهد تحویل گرفتم قلب مربیهای دوره شیرخوارگی نازنین زهرا  به قول خودش خاله مهناز و عمه زری بودند قلب که البته هنوزم تو مهدند و نازنین اونا رو می بینه قلب هردوتاشون خیلی مهربون و خوش برخوردند ( خاله مهناز بتازگی مامان شده لبخندمامان آرین کوچولوماچ ) و عمه زری هم مامان مهدیه است که دوست نازنینه قلب امسال کلاس اول رفته و دیگه خیلی کم میاد توی مهد ناراحت عمه کهنسال در واقع عمه واقعیه مهدیه است و برای همین هم نازنین بهش میگه عمه قلب مربی کلاس ٢ تا ٣ سال نازنین هم خاله دهقان بود قلب خاله دهقان هم پارسال عروسی کرد تشویقهوراقلب  و الان هم باز مربیه مهد نازیه ،براش آرزوی خوشبختی دارم قلبمربی کلاس ٣ تا ٤ سالشون هم خاله فرزانه ( خانم خادم )هستندقلب که امسال زحمت نازنین و می کشند قلب  خانم مظلوم هم مدیر مهدشونه که بعد از سالها بالاخره صاحب یه آقا پسر گل به اسم سروش شدند قلبماچ البته نازنین سه ماه تابستون رو توی کودکسرای محل کارم بود و خاله سهیلا و خاله بهینی خاله های مهربون به قول خودش خیلی زحمتش رو کشیدند قلببرای همشون آرزوی موفقیت دارم و از زحماتشان صمیمانه قدردانی می کنم مخصوصا خانم کهنسال که عاشقانه به بچه ها عشق می ورزندماچ عمه کهنسال یه دختر ناز به اسم فاطمه داره که عاشقانه همه جوانی و عمرش را به پای این بچه گذاشته و تک و تنها اونو بزرگ کرده و براش هم پدری کرده و هم مادری قلب الان فاطمه سوم راهنماییه لبخندبراش از ته دلم آرزو میکنم که همیشه موفق باشه و قدر مادرفداکارش را بدونه و همانطور که آرزوی مامانشه توی زندگیش سعادتمند و سربلند و خوشبخت بشه قلبفرشتهنازنین دوستای خوبی هم توی مهد داره به اسمهای سپهر (که رفتند تهران )ستایش ،هلیا ،نگین و نگار ( دو قلوها )بارش ،یلدا ،وآمیتیس ، آیلار ، سارینا ، سارا ، متین ،رونیا ،هلنا و ....امیدوارم که همه این کوچولوهای ناز آینده ای درخشان داشته باشند و سالها بعد نازنینم بشنوه که هرکدام برای خودشان موفقیتهای زیادی کسب کرده اند ، به امید آن روز انشا للهلبخند.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤totalgifs.com precious moments  precious-moments gif gif 25.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)